4 thoughts on “Besøg BFC

  1. Hej. Håber jeg kan nå at komme. Er på tur fra nord norge og til København. Hilsen Erik X 242.

    1. Kære Erik.
      Du er mere end velkommen og vi håber du når det. Overnatning er muligt hvis det skulle blive nødvendigt 🙂

      1. Hej Tommy. Jeg kommer kl 13 til generalforsamling, og til spisning med min bedre halvdel. Glæder mig til at se dig min ven. Erik

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *