Efter generalforsamlingen, ca. klokken 15:00, vil der traditionen tro blive lagt noget lækkert på grillen og serveret god mad, drikke og div. til ganen.
Venner, familie og interesserede er velkomne efter klokken 15:00.
Vi glæder os til at tilbringe nogle hyggelige timer sammen.
Hej. Håber jeg kan nå at komme. Er på tur fra nord norge og til København. Hilsen Erik X 242.
Kære Erik.
Du er mere end velkommen og vi håber du når det. Overnatning er muligt hvis det skulle blive nødvendigt 🙂
Hej Tommy. Jeg kommer kl 13 til generalforsamling, og til spisning med min bedre halvdel. Glæder mig til at se dig min ven. Erik
Super godt Erik. Vi ses snart.